tirsdag 13. november 2018

#Sjekkdeg!

Nå har jeg endelig gjort det igjen! Det satt litt vel langt inne å gjøre det hos Langbein, så derfor fikk jeg time hos en av de kvinnelige legene, det satt langt inne det også for jeg visste at jeg kom til å ende opp hos Raketten, men det var litt enklere likevel! Det er fordelen med å være pasient på et legesenter som både har kvinnelige og mannlige leger! Men det var ikke Raketten som tok celleprøven, det var det en student som gjorde! Helt greit sånn innerst inne, men jeg syns virkelig at jeg kunne ha fått valget mellom studenten og Raketten! Sjansen er veldig stor for at jeg hadde valgt studenten, for jeg er grådig vant med å være kasus for studenter og de må jo lære de også! Men det er bare noe med det spørsmålet som uteble!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar