torsdag 22. november 2018

Skuteren er friskmeldt!

Jeg gikk jo og ventet på en telefon fra skuter-folkene mine i går ettermiddag, Marihønen skulle jo si at de måtte ringe meg på grunn av det som skjedde! Men den telefonen kom aldri, så i morges når jeg våknet fant jeg ut at jeg måtte prøve og få tak i de, jeg skulle jo på yoga og ville aller helst kjøre dit! Heldigvis var skuter-mannen i nærheten og kunne gjerne komme innom med en gang! Så da var det bare å få opp farten og stå opp, jeg lå nemlig fremdeles godt innpakket i sengen!

Skuter-mannen hadde heldigvis BARE gode nyheter til meg! Det var kun materielle skader og han kunne ikke se noe som var betydelig skadet og jeg fikk tommel opp for videre bruk!

Yogaen var helt fantastisk! Vi var faktisk bare tre stykker som kom, i følge Sommerfuglen var det favorittene hennes og derfor skulle vi få være prøvekaninene hennes på en pusteøvelse! Den var faktisk litt morsom! Jeg fikk også pratet litt med Sommerfuglen, jeg sliter nemlig veldig med en av måtene hun avslutter timen på og etter Humlens høyst anbefalte og oppfordrende forslag tok jeg en prat med henne, noe som gikk veldig bra!

Resten av dagen har vært veldig bra! Nå sitter jeg innpakket i ull i sofaen og glor på TV, det har jeg tenkt å gjøre resten av kvelden også!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar