mandag 7. mars 2016

Sol og skogstur

Jeg har vært ute i solen og nytt den i dag!
Gikk en lang tur, lengre enn langt, for mine bein iallfall, men resten av kroppen hadde iallfall veldig godt av det! Beina straffer meg allerede men den straffen tar jeg nesten med glede. Turen gikk til skogen i nærheten av Solstrålens kontor, det var litt uvant å gå av bussen der på en mandag når jeg ikke skulle innom henne:p men heldigvis skal jeg dit på torsdag!

Jeg var på tur i nesten to timer og det var veldig godt! Gikk steder jeg ikke har gått før men endte med å måtte gå tilbake halve veien for å komme dit jeg ville, trodde jeg hadde funnet en runde men den gikk ikke dit jeg ville:p Men nå har jeg iallfall blitt litt mer kjent der og har enda en vei å gå på tur! Det var veldig godt å kjenne den friske vårluften, høre fuglene synge og nyte stillheten! Det var noe jeg hadde veldig godt av, det skal være sikkert og visst, jeg skulle bare ønske at jeg klarte å ta det med meg når jeg dro derfra slik at jeg kunne hatt den følelsen enda litt lengre... 

Forhåpentligvis vil våren gjøre meg litt bedre, årets vår innebærer jo også oppstart hos Humlen, bare 24 dager igjen. Håpet er jo viktig og noe må jeg jo holde meg fast i!

Siden jeg var så lenge ute i dag håper jeg det hjelper på nattesøvnen, den var nemlig helt på bærtur i natt... Blant annet ble det både strikket og glodd på tv i ett-to-tiden, men hysj om det!:p Det hadde vært godt med en skikkelig natt med søvn!

Nå skal jeg strikke videre på ermet, takket være rundene i natt er jeg nesten i mål!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar