tirsdag 1. mars 2016

Våren er endelig på vei!

Det var så godt å få prate med Solstrålen igjen i dag! Var litt uvant å dra dit på en tirsdag, det var liksom noe som manglet litt i går, haha! Men sånn går det når man på samme ukedag hver eneste uke (kun et minimalt antall uten) i over ett år har en fast avtale, da er det ikke så lett å bryte ut av den vanen! Nå blir det litt forandringer men det går nok bra for det blir en fast rytme igjen fra neste uke av. Solstrålen har iallfall vært flink til å informere meg om det slik at jeg er forberedt! 

Vi pratet om mye forskjellig, det gjør vi stort sett hver eneste gang, men det trengs:p Jeg turte å fortelle hva jeg hadde gjort for en uke siden, det var litt godt for det var noe jeg hadde dårlig samvittighet overfor meg selv på. Men nå kom det ut og det var litt godt å få det ut og få fortalt det til henne, satser på at det ikke skjer igjen... 
Når det gjelder klumpen i foten min er jeg blitt henvist til MR for å konstantere årsaken. Håpet er jo at det skal gå over av seg selv, men jeg vet ikke om det går da, jeg håper iallfall at jeg slipper unna operasjon! Netter, mareritt, den nye medisinen, smertene i beina +++ var også temaer.
I tillegg pratet vi litt om Humlen, Solstrålen skulle sende en vennlig purring til henne, for nå har vi ventet litt vel lenge. Men full forståelse for det, er jo ikke noe hun kan så mye for så det er sagt! Jeg valgte også å sende henne en melding, jeg skal nemlig på møte med nav neste uke, før neste time hos Solstrålen (dessverre), og det er jo greit å (forhåpentligvis) ha noe konkret å si til dem om når jeg får starte hos henne. Satser på at jeg får svar i løpet av uken, forhåpentligvis med noen gode nyheter, det hadde iallfall vært veldig, veldig greit!

Når jeg kom ut fra kontoret hennes måtte jeg som vanlig vise frem strikketøyet mitt til de skjønne damene på forkontoret!:p Og når det var gjort dro jeg hjemover, været stoppet meg i å gå på tur (fryktelig, bitrende og isendes kald vind) men jeg skal ut med kameraet straks det slutter å komme noe ned fra himmelen. Per nå ser det ut som om det blir på fredag, planen er allerede klar og både Solstrålen og sekretærene er innviet i planen min, så nå håper jeg at jeg har noen bilder å vise frem neste gang jeg ser de:p

Resten av uken er planløs, egentlig veldig greit! Eller, har en avtale i morgen da, som alltid om onsdagene er det aldershjemmet som skal besøkes, tror det er konsert på planen. Det betyr masse folk og masse bråk (før konserten begynner vel og merke), to ting Live ikke er så veldig glad i! Og utenom det skal det strikkes, strikkes og strikkes litt til, nevnte jeg at jeg skulle strikke? haha:p Hemmeligheten er over halvveis, det er jeg godt fornøyd med! kunne ha vært ferdig med den i går men er ikke så veldig glad i å strikke på tykke pinner, derfor går det litt sakte:p

Ja, våren startet jo endelig i dag!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar