søndag 6. mars 2016

Ja, da er vårens første uke over. Den har ikke vært så særlig god men det har heldigvis skjedd noe bra da. Det var at jeg endelig fikk innkalling til Humlen!:D Jeg gleder meg men jeg gruer meg også veldig mye. Hva om hun ikke kan hjelpe meg? Hva da? Kommer jeg til å gå fra psykolog til psykolog resten av livet? Burde jo ikke ha sånne tanker men de kommer snikende uansett... Humlen blir jo den 7. psykologen jeg starter hos, av de jeg har gått hos før var Kari den eneste jeg klarte å prate med. Det var kun på grunn av Fru Klem, kanskje det blir slik nå også da? at jeg klarer å prate med Humlen på grunn av at Solstrålen kjenner henne? Mulig det er den tryggheten som må til? Hadde jo vært greit at det går denne gangen da!
Jaja, uansett kan man ikke ta sorger på forskudd! (selv om det er enkelt noen ganger...)

På onsdag skal jeg på møte med nav, det gleder jeg meg ikke så veldig mye til... Har jo ikke skjedd noen særlig forbedring siden forrige møte for å si det sånn... Men heldigvis har jeg noe konkret å legge frem da siden jeg endelig har fått time hos Humlen! I tillegg har jeg jo noe konkret angående beina ved at jeg har time på Haukeland i april, det er jo også veldig greit!

Dessverre, eller, heldigvis, alt etter hvordan man ser det, skal jeg ikke til Solstrålen før på torsdag. Men vi snakket mye om møtet med nav når jeg var hos henne på tirsdag, det hjelper! Forrige gang jeg var på møte med de fikk jeg jo innkallingen under ett døgn før og var ikke så veldig godt forberedt da. Nå har jeg heldigvis mye av Solstrålens ord og tanker med meg og føler meg litt mer rustet, det er godt! Jeg gleder meg også til å fortelle henne at jeg har fått time hos Humlen, sjansen for at hun allerede vet det når jeg kommer er stor da, for hun skulle få brev hun også.

Jeg har lyst på noe godt, kanskje jeg skal prøve meg på brownies igjen? har nemlig kjøpt både nye egg og en ny brownies-pose:p litt sent å bake nå da, å spise kake til kvelds er jo ikke akkurat det lureste, hehe:p Kanskje jeg heller lager en kopp kakao og steker noen rundstykker, nystekte rundstykker med brunost er jo veldig godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar