fredag 18. mars 2016

Påskeferien har endelig startet!

Ja, da er påskeferien startet!
Bergen har lagt mange fantastiske soldager bak seg, dessverre ser det ut som om det er litt over for denne gangen. Synd nå når påsken står for døren, for det hadde vært veldig deilig med sånne dager i uken som kommer!

Min påske skal være veldig, veldig stille i år har jeg bestemt meg for! Jeg har kun to avtaler, et bursdagsbesøk i morgen og time hos Solstrålen på tirsdag, ellers skal jeg bare gjøre som jeg vil! Det blir sannsynligvis alt fra strikking (akkurat DET er helt garantert!), lesing - forhåpentligvis masse!, turer om formen tilsier det, snopespising (of course!:p) og mulig jeg finner super-mario-spillet til nintendoen og blir litt midlertidig spillavhengig, hihi:p Ellers skal jeg bare gjøre som jeg føler for, si nei til besøk om det blir noen invitasjoner (har en følelse av at det mulig kommer noe slikt i morgen) og som sagt bare gjøre det JEG selv vil!

Dagen i dag har blitt brukt til å kjøpe bursdagsgaver til noen prinsesser, satser på at det faller i smak! Jeg har også ligget i trommelen og tatt MR av foten min, fy søren så vondt jeg hadde i beina når jeg lå der inne! Det var absolutt ikke noe gøyt! Selvfølgelig kunne jeg trykke på alarmknappen som lå i hånden min men det hadde jo ikke hjulpet noe særlig. Ei heller fikk jeg musikk på ørene, det har jeg fått før så det var litt kjipt og ikke ha denne gangen, for det bråker vanvittig mye!

Ellers nærmer den første timen hos Humlen seg veldig nå! 13dager igjen, uuææ! det blir fryktelig spennende men forhåpentligvis også godt!

Nå koser jeg meg med Marius-genseren min og solo mens nattpatruljen snurrer på skjermen, er jo ikke så mye annet å se på helt ennå. Nå er jeg over halvveis i kryssmønsteret, så forhåpentligvis blir jeg ferdig i løpet av de nærmeste dagene:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar