onsdag 16. mars 2016

Noen som har en varmeovn til låns?

I dag fikk jeg endelig treffe Bamse og Karamell igjen! Det er jo ikke sååå lenge siden men jeg kjente at det var noe jeg virkelig trengte! Jeg kom heldigvis når de skulle spise lunsj, så da spiste jeg opp Bamse sitt rundstykke, hihi:p Karamell gav det nemlig til meg før han kom ut på kjøkkenet, så han måtte ta til takke med en litt gammel salat, men det var helt greit for han siden han da var den sunneste personen rundt bordet, hahaha!:p 
Jeg tok oppvasken mens de fortsatte å jobbe, så når jeg gikk derfra hadde de et gullende rent kjøkken, for jeg vasket alt fra kopper og fat til spisebrikker og kaffekanner:p Så fikk jeg litt bidrag til påskeegget med beskjed om å kjøpe litt snop når jeg var på vei hjem, da lo jeg, jeg klarer nemlig aldri å ha snop over lengre tid, men Karamell sa at da kunne jeg jo bare kjøpe enda mer siden det er salg...:p Jeg endte (dessverre) opp med å få veldig lyst på snop pga det, så det endte med at jeg snopte litt (for mye) på Kiwi...:p En solo-is ble også med ut derfra, den ville jeg egentlig spise på en benk i parken men det var ingen ledige benker å oppdrive, veldig forståelig egentlig, så den ble heller spist på en mur i solskinnet.

I morgen skal jeg heldigvis til Solstrålen, noe jeg virkelig trenger! Hodet mitt føles ut som om det skal eksplodere, noe som egentlig er litt vanlig da, men det er uansett veldig slitsomt...! I tillegg har en jeg var venn med på facebook oppdaget at den ikke er venn med meg lengre og jeg trenger råd for hva jeg skal svare på spørsmålet jeg fikk fra personen. Jeg ser ikke noe grunn til å svare egentlig, personen burde prøve å finne ut av det selv, men det skjer neppe. Derfor føler jeg for å svare noe, mest for fredens skyld men å skrive til hverandre sånn er jo egentlig ikke noe lurt. Da er det lett for at det skal bli enda flere misforståelser og slikt...
Og så er det bare to uker til min første time hos Humlen! Det er alt fra veldig skummelt til veldig bra:p Jeg venter egentlig på en telefon fra henne, sånn jeg skjønte advokaten min da, men kanskje jeg får svar når jeg har time hos henne istedenfor? det er godt mulig det.

Ellers prøver jeg å nyte solskinnet så godt jeg kan, men jeg kjenner det likevel er vanskelig. Humøret er egentlig bare såvidt okey når jeg er ute i solen, jeg trenger tydeligvis å bli tint enda mer for alt sitter skikkelig fast inni meg. Er nok full av tele slik jorden også er, kanskje jeg burde ha vært inne i en ovn slik at jeg muligens hadde tint litt fortere?:p

I dag så jeg endelig noen vårblomster! Det var så godt! Her jeg bor er det nemlig knapt noe gress så jeg savner veldig å se våren komme til syne slik jeg egentlig er vant til! 
Her er et bilde fra en nabos hage der jeg bodde før, tatt i fjor:)

Nå skal jeg spise litt pizza og så skal jeg vie genseren litt oppmerksomhet igjen, den blir litt nedprioritert fordi det blir litt mye å dra rundt på nå som den er blitt så stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar