onsdag 30. mars 2016

For en vakker dag dette har vært!
Solen har skint fra nesten skyfri himmel og fremdeles er det nesten ikke en sky på himmelen! Men det har vært kaldt så jakken har vært godt på meg, jeg vil ikke bli syk igjen!

Dagen, eller noen timer iallfall, ble tilbragt med de eldre, heldigvis fikk jeg med meg noen på tur ut i solen! Resten av etterdagen har blitt tilbragt i sofaen, jeg hangler nok litt fremdeles. Det endte opp med at jeg sovnet og sov i nesten to timer, det var deilig og noe jeg tydeligvis trengte litt. 

Nå sitter jeg og glor på tv, vurderer å finne frem strikketøyet, planen var jo egentlig å bli ferdig med skjørtet jeg strikker på sånn at jeg kunne bruke det i morgen. Solstrålen mente det kom til å gå bra når jeg sa det til henne i forrige uke, det trodde jeg også at det ville, men jeg er jo ikke halvveis i nærheten av å være halvveis på vei engang... Jaja, jeg kan jo gå i det andre strikkeskjørtet mitt eller mariusgenseren, dessverre kræsjer de fargene litt så jeg tror ikke jeg skal bruke de sammen:p Dessverre er det meldt regn og snø og alt mulig i morgen, det er kjedelig det! Jeg har lyst til å bruke genseren uten jakke utenpå!!!

Forresten, når jeg gikk fra aldershjemmet i dag kom det en humle flygende nesten rett i meg, årets første! Den hadde nok vært og sjekket ut blomstene som var plantet utenfor, koselig å se den var ihvertfall, det betyr at våren er her! I tillegg skal jeg jo til Humlen i morgen, så da passet det jo å møte på en annen humle, haha:p

En ting er sikkert og det er at morgendagen blir fryktelig spennende! Jeg har time hos Humlen halv ett men det eneste jeg vet er at vi skal ha en inntaktssamtale, ikke hvor lenge den varer eller noe annet:p

Strikketøyet får bli liggende i sekken, klokken har plutselig blitt litt mye og jeg får heller spise kvelds og ta litt medisiner istedenfor. Jeg håper jeg får sove i natt, mulig tankene tar fullstendig overtak:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar