torsdag 31. mars 2016

Første time hos Humlen!

Ja, i dag var det endelig min tur hos Humlen og hun har absolutt vært veldig verd å vente på! Så nå er jeg innmari glad for at jeg takket nei til plass hos en annen psykolog i fjor høst siden jeg allerede da ventet på Humlen. Heldigvis var det ingen problem med å finne ut hvor kontoret hennes er, hun holder til i en stor gammel fabrikk men det var godt skiltet inne. I tilegg hadde hun et veldig koselig samtalerom! Det var lyst og trivilig med gode stoler og lekeområde for barna som kommer til henne. Hun var veldig lett og prate med og det er godt! Strikking snakket vi også litt om, haha! Solstrålen sa nemlig til meg forrige gang at Humlen strikker og det sa jeg at hun hadde sagt:p

Jeg gleder meg til fortsettelsen allerede, selv om det sikkert blir veldig tøft også da. Hun gav meg en bunke med skjemaer som jeg må fylle ut, flere av spørsmålene er også de samme, bare spurt på forskjellige måter, haha! Fylle ut dagen time for time, nesten iallfall, må jeg også gjøre, alt fra søvn, flashbacks, smerter og aktiviteter. Neste time skal vi ta noen screeningtester tror jeg hun kalte det, det er iallfall masse spørsmål som må svares på, uuææ, enda flere skjemaer som må fylles ut. Neste time blir om mandag om halvannen uke, før det skal jeg heldigvis innom Solstrålen en tur!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar