onsdag 9. mars 2016

Puuuh, møtet vel overstått

Da er endelig møtet med nav over, for denne gang! Det gikk veldig fint, heldigvis! Var så vidt borte i en time, inkludert gåturen bort og bussturen hjem. Saksbehandleren min var takk og lov en veldig ok fyr! Var ikke samme som forrige gang, så jeg var litt bekymret for hvem jeg skulle til men det var heldigvis ikke noe å bekymre seg så veldig over! Hovedmålet er fremdeles å komme i arbeid men per dags dato er jeg for syk til å gå ut i noe arbeidsavklaringstiltak. Så derfor er det ikke noe annet enn behandling hos Solstrålen og Humlen som står på aktivitetsplanen min og den varer i ett helt år, noe som er veldig greit! Oppfølging hver 3.måned, enten ved et møte eller en telefonsamtale med saksbehandler. At jeg ikke har startet hos Humlen ennå var helt greit, det hjalp nok at jeg kunne vise til at jeg har min første time hos henne om tre uker. Så nå kan jeg puste litt lettet ut, de gir meg den tiden det tar og det er veldig greit!

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å sette en bolledeig, tenkte å lage skillingsboller og gi til de jeg skal møte senere i dag:p når de først kommer helt til Bergen må de jo få det, og så skal de på togtur i morgen og da må de jo få med seg noen ekte bergenske hjemmebakte skillingsboller som de kan kose seg med! Hjemmelagede er jo sååååå mye bedre enn kjøpeboller!!!:p (og innholdet på kafèen på regionstoget er jo ikke akkurat noe å skryte av)
Lokket på bakebollen har poppet så nå er deigen klar til å bli tryllet til noe av det beste jeg vet!:p

Heldigvis skal jeg til Solstrålen i morgen! Det kjenner jeg at jeg virkelig trenger nå, litt lenge siden sist selv om det var på tirsdag for en uken siden... Da kan jeg også vise damene på kontoret hvor langt jeg har kommet på genseren min, jeg fikk nemlig veldig stor fart på pinnene på mandag og har strikket over 1 1/2nøste siden da, begge ermene er også ferdige, så det lover per nå bra med å få genseren ferdig på to uker, som er planen. Neste prosjekt er allerede på planleggningsstadiet, for jeg må jo ha et påskeprosjekt!:p Der er planen at jeg skal ha det ferdig innen første time hos Humlen slik at jeg kan gå med både det og genseren, men jeg vet ikke helt om det er en oppnåelig plan da, haha:p Om jeg blir ferdig med genseren før påske kan det faktisk gå da, det hadde iallfall vært kult!:p

Nå skal boller bakes ut, stekes og ikke minst spises, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar