mandag 14. mars 2016

Vårtrett?

Jeg tror våren har tatt knekken på meg rett og slett! Jeg er så sliten og trett døgnet rundt, det er jo egentlig ikke noen nyhet da, jeg er jo sliten hele tiden... Men uansett om våren gjør meg enda mer sliten eller ei så har jeg jo veldig godt av solen! Og i dag satt jeg ute i over en time, jeg fant en benk i en park omringet av kvitrende småfugler og der ble jeg sittende med en bok i fanget. Leste grådig mange sider, så kanskje leselysten endelig har funnet veien tilbake til meg? det hadde jo iallfall vært veldig kjekt å finne den igjen!

Ellers kjenner jeg at de fire neste ukene kan bli litt intense, ikke det at det skjer så veldig mye spesielt men likevel er det to, tja, store ting som skjer, om man kan si det sånn. Det ene er jo oppstart hos Humlen, om bare 16dager, det både gleder og gruer jeg meg til! Det blir fryktelig spennende og jeg tror også at Solstrålen er veldig spent på hvordan det vil gå, kanskje mer spent enn meg. Jeg er muligens litt mer redd enn spent, tror jeg da, det kjennes iallfall slik ut nå... Og spørsmålene svirrer rundt i hodet på meg nesten hele tiden... Humlen blir jo tross alt min 7.psykolog, hva om hun også gir meg opp? Hva da? Jeg vet at det bare er tullete av meg å tenke sånn som dette men det er så vanskelig å la være... Uansett så er det veldig, veldig positivt at jeg endelig skal få begynne hos henne! Jeg får bare prøve så godt jeg kan og beholde de positive tankene og jage vekk de negative!

Det andre store jeg skal er å dra på Haukeland, det er fire uker til, det blir også veldig spennende! Jeg er også litt redd for hva timen vil bringe, vil jeg få diagnosen? Hva vil skje videre? Er jeg en av de opptil 50% som ikke har noen årsak til sykdommen eller er det noe som vi ikke har funnet ut av? Det er jo heldigvis ikke noe som tyder på det utifra blodprøvene jeg har tatt hos Solstrålen! Men det ligger likevel å gnager i bakhodet mitt...

Nå sitter jeg innpakket i ull i sofaen, ved siden av meg ligger hemmeligheten endelig ferdigstrikket! nå gjenstår det bare tovingen, jeg håper det vil bli vellykket for ellers må jeg trylle frem en ny hemmelighet i løpet av en knapp uke, satser på at jeg slipper det! Genseren skriker etter å bli strikket på, den skal jo egentlig være ferdig om en uke så jeg må jo få pinnene igang igjen!:D

Jeg var forresten innom apoteket i dag, begynner å bli tom for den reseptfrie sovemedisinen som Solstrålen anbefalte meg. Men slik som forrige (første) gang jeg skulle ha tak i det er det leveringsproblemer... På det andre apoteket jeg stakk innom møtte jeg en veldig skjønn farmasøyt, hun lurte nemlig på hva jeg var på jakt etter. Etter litt tasting på pcen kunne hun fortelle om leveringsproblemene men de skulle få inn medisinen i morgen. Av en eller annen grunn skulle de få inn EN ENESTE PAKKE og that´s it... Hva er poenget med å få inn så lite? Menmen, uansett, så kunne jeg få kjøpe denne pakken i dag og så hente den i morgen. Snakk om service da!:D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar