mandag 28. mars 2016

Hverdagen straks i gang

Da er ferien over for denne gangen og det er litt deilig! Jeg liker hverdagen best egentlig, selv om det er deilig med fridager fra den også innimellom. Fordelen er at regnet som har vært denne påsken, det har faktisk hjulpet litt på når jeg har ligget i sofaen full av feber og dårlig form. Sannsynligvis hadde alt vært litt verre om solen hadde skint fra skyfri himmel når jeg først skulle bli syk! Vi hadde jo fint vær på onsdag, da karret jeg meg jo ut og det var deilig men det var greit at det ble med den ene dagen.

Det ser ut som om jeg må starte hverdagen med en tur innom legekontoret i morgen, øyet verker og jeg mistenker øyebetennelse... Solstrålen har ferie så da får jeg sikkert time hos Raketten, om ikke hun også har ferie da, da blir det en av de andre legene. Håpet er jo at jeg ikke har vondt i morgen og dermed kan slippe å dra dit, hadde vært greit å slippe å bruke en hel dag på det nå når jeg endelig har blitt frisk igjen! (spesielt når en sånn legetime varer i knappe 90sekunder...)

På torsdag skal jeg til selveste Humlen, det blir fryktelig spennende! Jeg kjenner jeg gruer meg også veldig mye, nervene er litt i helspenn og jeg lurer veldig på hva jeg går til! Kan Humlen hjelpe meg? Hvordan vil det bli? Vil det bli bra? Jeg regner jo med det men jeg kjenner likevel veldig på det. Hun er jo den 7.psykologen jeg begynner hos og jeg håper virkelig at jeg kommer til å klare å prate med henne! Vil hun klare det de andre ikke har klart? Fordelen er at Solstrålen er med på dette og hun kjenner meg jo ganske godt etterhvert nå. Dessuten er det en stor trygghet for meg at de to kjenner hverandre! En ting er sikkert og det er at det iallfall blir veldig godt å komme i gang hos henne! Og føler jeg at første time ikke ble vellykket har jeg lovet Solstrålen å tenke "Shit happens, dette skal gå likevel selv om det ikke gikk så greit nå!" Bare 63timer og 40minutter igjen (sånn raskt og grovt regnet ut iallfall):p

I morgen skal jeg uansett gå i min nye flotte strikkegenser, dessverre må den dekkes av en regnjakke... og mitt nye strikketøy skal være med ut av huset for strikkelysten er endelig tilbake:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar