lørdag 26. mars 2016

Endelig litt oppegående!

Endelig, etter en hel uke med feber av og på, i tide og utide, ser det ut som om jeg er kommet over den kneiken! Uken har vært fryktelig lang og ikke minst veldig slitsom! Jeg trodde jo at jeg var på bedringens vei på tirsdag men der tok jeg veldig feil, jeg ble bare dårligere og dårligere og først i går hadde jeg flere timer UTEN feber enn med feber... Altså, når jeg ikke engang orker å strikke er det noe hakkende gale med meg, så jeg har vært dårlig med andre ord! Tror faktisk det er hele 13år siden sist jeg var så dårlig som dette her, måtte det bli minst like lenge til neste gang, helst lengre!

I dag har jeg allerede vært ute to ganger, det var to ganger for mye men deilig okke som. Først var jeg på butikken, matlysten forsvant vel egentlig allerede forrige helg så det var mer drikke enn mat jeg ville ha, så det ble noen liter juice med meg hjem:p Joda, jeg spiser men det går ikke i så mye annet enn havregryn. Og nå for en time siden var jeg og hentet pizza på take-away-resturanten i nærheten, det er jo påskeaften så da må jeg jo ha noe godt å spise!:D

Det har ikke blitt så mye trening på meg men jeg regner med at feber er en veldig god grunn for IKKE å trene. Men jeg har noen treningsrunder å ta igjen nå, det var ingenting forrige uke og det er ikke sikkert det blir noe i morgen heller. Må se an formen, bedre og vente til formen er helt på plass enn å gjøre det før for jeg vil ikke bli dårligere igjen. Men innen neste time hos Solstrålen skal jeg ha tatt igjen treningen, så sant jeg er blitt skikkelig frisk igjen da!

Så, med andre ord, denne påsken har blitt akkurat slik jeg ville ha det - nemlig stille og rolig, minuset er bare at jeg har vært syk hele uken og jeg dermed ikke har fått strikket en eneste maske (heldigvis er det to dager til av påsken da!)...

Nå skal jeg endelig legge opp påskeprosjektet mitt, nøstene har ligget i den andre enden av sofaen og holdt meg med selskap hele uken så nå er det tide at det blir noe ut av de!:D Om tre kvarter begynner Sister Act, har du sett den? Om Deloris som må ha vitnebeskyttelse og havner i et kloster? En komedie fra 1992, har sett den en haug ganger men det er en film jeg aldri blir lei, haha:p

Uææ, nå er det bare noen dager igjen til jeg skal til Humlen, det kom jeg på i sted, tror ikke hodet har vært på plass mens jeg har vært syk:p Det går sikkert greit, satser iallfall på det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar