fredag 1. april 2016

så innmari sliten

Er så sliten i dag! Fullstendig tappet for energi, ikke det at jeg har så mye av det ellers egentlig, men nå er det enda tommere enn vanlig, om mulig... Muligens mye ble vekket i underbevisstheten på grunn av timen hos Humlen i går? Vi pratet jo om veldig mye forskjellig mens jeg var hos henne. Og så er det jo det skjemaet jeg må fylle ut, plutselig må jeg være så veldig bevisst på ting som smerter, flashbacks, søvn og aktivitet i løpet av hele dagen. Jeg kjenner at akkurat det er litt slitsomt, spesielt med å måtte tenke mer over flashbacksene jeg har i løpet av døgnet.

En annen grunn til at jeg er sliten er nok fordi jeg var der i dag, i middagsbesøk. Egentlig koselig men jeg kjemper en så vanvittig indre kamp mot meg selv at det til tider kan bli litt for mye. De jeg er på besøk hos skjønner ikke helt, det er det veldig få som gjør, og da er det enklest å spille glad og fornøyd selv om det sliter meg enda mer ut...

Jaja, det er heldigvis helg nå og den skal være så rolig som jeg bare klarer å få den til å være! Prøve å ikke tenke for mye skal jeg også forsøke på, tviler litt på at det går men jeg må jo forsøke... Vaske litt klær må jeg også, og ikke minst må jeg trene! det har jeg ikke gjort på en stund siden jeg har vært syk. Men nå er formen litt tilbake så da må jeg iallfall gjøre et forsøk, det får bli på søndag, jeg kan jo ikke komme til Solstrålen på torsdag og si at jeg ikke har trent i det hele tatt på flere uker!:p

Nå skal jeg legge meg, satser på at denne natten blir litt bedre enn natten til i dag var.

Ble du lurt i dag forresten? Jeg ble nesten lurt, men bare nesten! Jeg var heldigvis veldig klar over datoen og gikk ikke på det jeg leste, selv om det var veldig godt skrevet!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar