lørdag 9. april 2016

Ryddekick

Dagen i dag startet vanvittig treigt! Verken hodet eller kroppen var klar for en ny dag så jeg ble liggende under dynen veldig lenge etter at jeg hadde våknet. Først klokken tolv satt jeg og spiste frokost, da hadde jeg vært våken i over to timer:p

Byen var full av folk så jeg bestemte meg fort for å dra videre, det var "Bondens Marked" eller noe sånt og i tillegg var det flere buekorps ute og gikk, det skjedde også et eller annet på Festplassen. Men humøret var fortsatt på bånn så det var ikke så mye jeg fikk ut av den turen, ikke fant jeg is som jeg hadde lyst på heller men jeg fikk iallfall handlet litt mat da.

Når jeg kom hjem fikk jeg et skikkelig rydde-kick og begynte å rydde før jeg nesten var innenfor døren. Det er ikke så ofte jeg har det så det lønner seg å utnytte det når det først kommer! Deilig når det er over er det også, jeg shinet hele stuen og kjøkkenet og vasket opp alt som stod på benken, ikke sikkert alt trengtes en vask da, haha:p Og når jeg var ferdig med det satte jeg i gang og lage middag, det ble hjemmelagede hamburgere.

Har vridd hjernen et par ganger for å svare på alle spørsmålene til Humlen, liker å skrive men det er ikke fullt så gøyt å svare på spørsmål, haha:p Men nå er jeg i mål, tror jeg da, kommer iallfall ikke på mer. Døgnrapporten er blitt til flere sider med tanker og ting og ennå er den ikke ferdigskrevet, så hun får iallfall litt å lese på på mandag, hehe:p

Nå sitter jeg i sofaen, skravler med en på facebook og glor på tv. Har ingen planer om å gjøre så veldig mye mer enn det resten av kvelden:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar