søndag 10. april 2016

Jeg fant, jeg fant!

I dag har jeg fått gjort mye, det er egentlig litt rart for natten var helt skrekkelig. Jeg så på klokken 02.51, da hadde jeg ligget i sengen i nesten to timer, tror nok at jeg duppet av litt innimellom men skikkelig søvn hadde jeg iallfall ikke fått innen da. På grunn av smertene i beina orket jeg ikke å stå opp for å gjøre noe annet, da er det best å bare ligge i ro. Heldigvis sovnet jeg til slutt men jeg våknet flere ganger etter det... Nå straffer det seg litt for trettheten har kommet, dessverre er det for sent å sove middag og for tidlig å legge seg for kvelden...

Når jeg først kom meg opp gikk det ikke lange stunden før jeg havnet i sofaen innpakket i ullteppe og med tven på. Det er jo maraton med Greys om søndagene, har sett episodene før men jeg liker den serien så da går det bra:p Frokost fikk jeg også spist.
Siden det er søndag måtte jeg jo trene litt, jeg kan jo ikke komme til Solstrålen uten å ha trent, det tør jeg rett og slett ikke, hahaha!:p Så det ble 40minutter både med rokkering og trening med wii`en.

Etter at jeg hadde trent gikk jeg løs på smykkeskrinet mitt, jeg fikk lyst til å pusse litt ringer, øredobber og smykker. Og jammen meg fant jeg ikke igjen en øredobb jeg trodde jeg hadde mistet for halvannet år siden!:D den gangen lette jeg helt febrilsk, jeg visste at den hadde forsvunnet inne så den måtte jo dukke opp igjen. Men neida, ingen øredobb ble funnet, ei heller når jeg flyttet i høst, da begynte jeg jo å lure på hvor den hadde blitt av! Så glemte jeg det litt, inntil jeg tok opp en litt stor ring jeg ikke har gått med på lenge, under den lå øredobben. Først trodde jeg det var den andre som ikke var mistet men jeg visste at jeg hadde lagt den et annet sted og når jeg så der fant jeg jammen meg den også. Det var dagens glede altså!

I morgen skal jeg endelig tilbake til Humlen! Det blir veldig spennende! Skjemaene er fylt ut og døgnrapporteringsskjemeaet er blitt til et fire siders langt dokument, haha:p Solstrålen mente at det skulle gå bra, det er jo bedre at jeg har skrevet for mye enn at jeg ikke har skrevet noe som helst:)

Et bilde fra skogsturen på mandag 
med ønske om en god kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar