lørdag 9. april 2016

Endelig helg!
Eller, jeg vet ikke hvor mye jeg skal juble for det egentlig, uken har vært lang og helgen blir nok like lang... heldigvis har jeg time hos Humlen på mandag da, greit og ha noe å se frem til:)

Det ble ingen tur på meg i dag sånn planen i går kveld var, jeg våknet og var i dårlig humør etter nok en natt med elendig søvn... Så istedenfor ble det mye bussing, blant annet tok jeg turen oppom sykehuset for å finne bygget jeg skal til en dag til uken. Er ikke så veldig kjent der oppe, vet egentlig bare helt sikkert hvor blodbanken er:p og siden timen allerede er klokken ti er det jo greit å vite hvilken retning jeg skal i når jeg går avbussen:p

Nå skal jeg legge meg, håper denne natten kan bli stille og rolig og ikke minst fylt med søvn for min del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar