mandag 18. april 2016

Mandag 18.april

I dag har jeg vært på "nattklubb på dagtid" med de unge damene og herrene på aldershjemmet, det var veldig koselig! De disket opp med champagne, kanapeer og sjokolade og alt var klart til dans og musikk. Og mye dans og musikk ble det, det er så kjekt å se de så glade! Jeg var der i nesten tre timer og når jeg gikk derfra var jeg vanvittig sliten, men likevel var det verdt det!

Så startet jakten på en ny fjällräven-sekk, jeg ville nemlig ha en data-variant og det fant jeg. Egentlig var det en rosa jeg ville ha men det var det ikke mulig å oppdrive et eneste sted. Den fjerde butikken jeg var innom tilbød seg imidlertidig å bestille dersom jeg ikke fant noe. Heldigvis fant jeg en fin en i den siste butikken, dog ikke rosa men en vinrødish farge. Fin er den iallfall!:D Nå må jeg bare få tak i et regntrekk til den slik at den kan brukes i denne byen her! Inntil da får jeg bare pakke alt inn i poser, det funker det også:p

Ettermiddagen og kvelden har blitt tilbrakt i sofaen, jeg har null energi og alt er et ork egentlig. Jeg hater disse ekstreme utmattelsesperiodene og ihvertfall de hvor jeg ikke alltid klarer å sove på ettermiddagen når jeg knapt klarer å holde øynene åpne! Slike perioder er fæle rett og slett! I kveld kan jeg heldigvis ta litt sovemedisin, da sover jeg som regel veldig mye bedre enn ellers! og en god natt med søvn er noe kroppen og hodet mitt sårt trenger nå!

I morgen skal jeg til Humlen, har time vanvittig tidlig (sannsynligvis bare i mine øyne vel og merke:p) så jeg er spent på hvordan det blir å komme seg opp! Det gikk jo bra på onsdag når jeg skulle på Haukeland men da hadde jeg mye kortere reisevei og trengte ikke å stå opp så tidlig. Men det går nok greit likevel, bare å sette på nok alarmer og gjerne gjemme en vekkerklokke i stuen et sted. Og ikke minst ha alt klart sånn at jeg slipper å stresse med å pakke sekken og sånt:p 
Vet ikke helt hva jeg skal finne på etter timen hos henne, værmeldingen sier alt fra snø, regn og sol. Kanskje jeg tar meg en skogstur, har en løype som er veldig grei å gå og som regel er det veldig få mennesker der på dagtid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar