tirsdag 12. april 2016

Gruer meg!

Jeg gruer meg til i morgen!
Det kjennes rett og slett litt skummelt ut! Om tolv timer har jeg vært inne hos nevrologen, om jeg får noen svar eller ikke vet jeg ikke helt... jeg håper jo at jeg får det, det hadde vært veldig greit. Ikke det at det vil skje så mye, det er jo ikke noe særlig behandling for sykdommen og medisinene som tilbys har jeg ingen planer om å ta, ihvertfall ikke slik det er nå. Men jeg har (høyst sannsynlig) krav på gratis fysioterapeut og det er jo greit slik at jeg kan begynne å trene et sted igjen.

Burde legge meg egentlig istedenfor å sitte her og skrive blogg, vurderte å ta en imovane men tenkte at det er greiere å spare det til i morgen, for utfallet av sykehusets skyld rett og slett. 

Tror kanskje jeg prøver å komme meg til Bamse og Karamell når jeg er ferdig i morgen, er lenge siden jeg har truffet de nå og jeg trenger litt klemmer. Dessuten har jeg veldig lyst til å fortelle de at jeg har begynt hos Humlen og alt det andre som har skjedd siden sist.

Nei, jeg får se og komme meg i seng, satser på at denne natten blir 100% bedre enn natten til i dag var!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar