onsdag 27. april 2016

Aprils siste onsdag

Vet du hva? I går fant jeg den perfekte leiligheten til leie, pittelitt større og litt billigere enn den jeg har nå og i det PERFEKTE området! Sentralt, kort vei til bussen, kort vei til butikker, kort vei til Tankeelven, kort vei til det meste egentlig. Jeg sendte mail til utleier og spurte om både det ene og det andre og ikke minst om jeg kunne få komme på visning, men har jeg fått noe respons? ikke i det hele tatt... ok, så er det knapt et døgn siden men likevel da, kan i det minste svare slik at jeg vet at de har lest mailen. Og jada, jeg er litt utålmodig, jeg vet! Men jeg vil så gjerne finne meg et nytt sted å bo! Håper ikke at årsaken til ingen respons er at jeg skrev at jeg går på AAP men muligheten for det er jo tilstede, det har jeg opplevd før nemlig...

Dagen i dag gikk til å være med de eldre på aldershjemmet, vi sang masse vårsanger:)
Når jeg gikk derfra tok jeg bussen videre et stykke, vandret litt rundt i butikkene, kjøpte meg en ny bok (O, kjære gode Leselyst! vær så snill å kom tilbake til meg!!! nå har jeg jo kjøpt masse nye bøker som jeg vil lese!:D). Før jeg tok bussen hjemover stakk jeg innom narvesen, jeg måtte ha meg en lakris-is rett og slett:p Narvesen har forresten halv pris på all småis!

Nå skinner kveldssolen inn og treffer meg midt i ansiktet, om noen minutter har den rundet naboblokken da (og der forsvant den). Men jeg ser hvor forferdelig skitne vinduer jeg har og ikke alt minst alt støvet... På tven ruller Nattpatruljen og det er til og med en episode fra Bergen i kveld:p

I morgen skal jeg til Solstrålen igjen, hun kommer sikkert til å bli litt overrasket når hun ser håret mitt, thihihi:p Planen er å gå på tur i skogen etter timen hos henne. Iallfall en liten tur, beina streiker fortsatt så jeg har nok gått alt for mye denne uken... Været har nemlig forandret litt mening og nå ser det ut som om det skal være sol, iallfall store deler av dagen:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar