mandag 25. april 2016

Tur langs Tankeelven

I dag har jeg gått en lang tur langs Tankeelven, det var veldig, veldig deilig! 
Jeg hadde med meg pastasalat men det var absolutt ikke noe turniste altså, haha:p Litt vissen salat og en smule tørr pasta men det var godt likevel da. Og så var det veldig deilig å sitte ved elvebredden og se på elven renne forbi. Prøvde å tømme hodet mitt og la tankene bare seile avgårde i elven mens jeg for engangs skyld ble sittende igjen på elvebredden. Det hjalp litt, iallfall for en liten stund! 
I tillegg så skinte solen, fuglene kvitret, humlene summet og sommerfuglene danset i vinden:D

Turen ble alt for lang for bena men jeg ville fullføre og gå hele ruten, bli litt mer kjent i området. Noen steder følte jeg meg litt lost rett og slett, det var nemlig ikke alltid så lett å få øye på stien. Ikke har jeg så veldig god retningssans heller, så jeg endte opp å gå litt feil, haha. Men jeg kom meg tilbake på stien igjen og jeg tror jeg også kom ut av skogen noen lunde der jeg skulle også:p Der stien endte var jeg iallfall kjent og det var godt, da visste jeg noen lunde hvor langt jeg hadde igjen å gå. 

Nå har jeg landet i sofaen, her blir jeg nok resten av dagen også, beina har nemlig dratt på ferie langt avgårde og kommer bare tilbake dersom det er høyst nødvendig... 



Solen skal skinne i morgen også men jeg vet ikke helt om det blir tur da også. Må se om beina er kommet hjem igjen, haha:p Men ut, det skal jeg uansett, mulig jeg går og bestiller noen nye brilleglass rett og slett. Har en innfatning med dårlige glass i men den er veldig fine og jeg liker å gå med den. Problemet er bare at den har litt for mye riper og streker i seg og så er det pittelitt feil styrke i forhold til hva jeg er på nå. Jeg kan fint bruke den men jeg merker det litt i hodet de første timene og da blir det til at jeg ikke tar den på meg... Og når man er sååå avhengig av å bruke briller sånn som meg, er det veldig kjekt å kunne variere litt!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar