søndag 24. april 2016

og der var kvelden plutselig borte

Da var nok en dag over, dette har vært en slitsom lørdag. Har ikke gjort så veldig mye men det har vært ekstremt masse folk overalt hvor jeg har vært. Var jo veldig klar over alt som skjedde i byen, så derfor rømte jeg videre men det var jo like mange folk dit jeg dro også, noe som ikke var helt planlagt... 

Når jeg kom hjem var jeg så kald at jeg måtte kle på meg masse ull, når jeg er veldig sliten har jeg også veldig lett for å fryse men cmt`en har nok også noe skyld i det. Og til tross for ullstillongs, ullbukse, et par vanlige ullsokker, et par raggsokker, en ulltrøye, en tynn ullgenser og en tykk jakke i ullfleece + et ullteppe på toppen frøs jeg skikkelig. Det endte opp med at jeg sovnet uten at jeg helt ville det selv, men det funket da. Når jeg våknet halvannen/to timer senere var jeg varm og det er jeg fortsatt, heldigvis! Ulempen var bare at halve ettermiddagen hadde gått bort til soving!

*******

Uuuupppssss, nå har det plutselig gått mange timer siden jeg satt og skrev dette her.... sånn går det når man begynner å lete etter bilder av sin lille tremenning, som egentlig ikke er liten lengre, og skal konfirmeres om noen uker:p Ulempen er at man finner mye annet som gjør at ting strømmer på, og når man allerede sliter med alt annet som har kommet flytende i løpet av dagen hjelper det ikke med enda mer på toppen av det hele... Jeg lærer tydeligvis aldri!

Nei, jeg får gå og legge meg, klokken er jo blitt masse uten at jeg helt har fått det med meg, godt det er søndag i dag!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar