fredag 15. april 2016

Deilig tur i skogen!

I dag kom jeg meg endelig ut på tur! Jeg måtte jo teste ut det ene turforslaget til Humlen:D det var en veldig deilig tur men dessverre var ikke beina helt med. Kroppen var heller ikke med på laget etter nok en (delvis iallfall) søvnløs natt... I tillegg var det litt glatt på stien, noen steiner var fryktelig skumle og glatte, heldigvis klarte jeg å holde meg på beina da. Men det viktigste er at jeg var ute og fikk litt frisk skogsluft da! Kameraet lå i sekken, det var nemlig litt tendens til sol når jeg gikk hjemmefra. Dessverre ble det liggende i sekken hele turen, det regnet for mye.

Nå skal jeg spise litt middag, vet ikke helt hva ettermiddagen har gått til, er så trett og sliten at jeg ikke er helt med kjenner jeg. Føles ut som om jeg er full av feber men det har jeg ikke, så det er nok kroppen som prøver å gi beskjed om at jeg må ta det litt roligere! Resten av kvelden skal iallfall tilbringes i sofaen innpakket i tepper og kanskje et strikketøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar