lørdag 30. april 2016

April lukker snart sin dør

Da er aprils siste kveld kommet, denne måneden har gått fort syns jeg. 
Nå er allerede årets femte måned her, skjønner ikke helt hvor tiden blir av. 
Mye har skjedd i løpet av disse 30dagene og jeg håper at mai kan bli litt mindre heavy enn det april har vært! Forhåpentligvis får jeg litt mer svar angående sykdommen denne måneden! (mulig det ikke skjer noe før i juni men det er jo lov å håpe likevel.) Jeg er veldig nysgjerrig på gentesten jeg tok, men siden den skulle sendes til Nord-Norge hadde ikke Solstrålen fått noe svar på torsdag, hun mente det ville ta litt lengre tid enn to uker. Kanskje hun har noen svar neste gang jeg skal til henne, hvis ikke så skulle hun høre med sykehuset. Er jeg heldig får jeg innkalling til EMG/NCV i løpet av mai, det hadde jo vært veldig greit å få et helt endelig svar på hvilken type polynevropati jeg har!

Jeg har skritteller på telefonen og bare for moro skyld måtte jeg regne ut hvor mange skritt jeg har gått de siste 30dagene. Det ble 161550 skritt, ca 5385 skritt i døgnet:p 
Jeg har også telt hvor mange ord jeg har skrevet i dagboken min, eller, skriveprogrammet har gjort det for meg rettere sagt:p Fra 31.mars til 28.april ble det skrevet 26.226 ord fordelt på litt over 30sider. Hele dagboken består av 329 sider, 278.636 ord og hele 1.377765 tegn og på mandag er det to år siden jeg startet å skrive den:p

Nå skal jeg spise litt kvelds og forhåpentligvis vil jeg klare å legge meg før klokken blir alt for mye...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar