søndag 17. april 2016

Har en veldig energiløs og slitsom dag i dag. Sånn går det når man ikke får sove om natten... i tillegg ble jeg vekket av noen fugler som hadde slåsskamp. Kråker og måker kan skrike noe helt hinsides!

Heldigvis har jeg gjort iallfall to fornuftige ting da, det første jeg gjorde når jeg stod opp var å gå løs på sluket under dusjen. For når jeg skulle vaske håret på mandag endte jeg opp med en svær vanndam på gulvet, det fløt nemlig over... På fredag tømte jeg det litt men det var tydeligvis langt ifra nok, derfor måtte jeg forsøke igjen. Så i dag ble vannlåsen (tror det var det) dratt opp og jeg skal ikke si åssen den så ut, bare at det sannsynligvis aldri er blitt gjort noe med den før nå... Det positive er at det kommer ikke en dråpe vann opp fra sluket igjen og jeg kan bruke dusjen uten å måtte vaske gulvet etterpå!

Det andre jeg har gjort er å trene, det satt fryktelig, fryktelig laaaangt inne! det fristet ikke i det hele tatt og jeg hadde mest lyst til å bare legge meg i sofaen og sove. Men jeg gjorde det likevel, kan jo ikke la være å gjøre det, iallfall ikke uten en veldig god grunn!

Hva resten av dagen har gått til er ikke så godt å si, jeg har stort sett bare sittet i sofaen, spist litt snop, haha:p og sett på tv. Greit med Greys Anatomy maraton da!:D
Tv og sofa står også på planen for resten av dagen, mulig jeg finner strikketøyet, har lyst til å bli ferdig med skjørtet jeg strikker på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar