tirsdag 5. april 2016

Skogstur og rapportskjema

Jeg gleder meg til torsdag, da skal jeg endelig til Solstrålen igjen!:D Kjenner jeg trenger å prate med henne nå, det har skjedd mye de to siste ukene! Spesielt gleder jeg meg til å fortelle om timen hos Humlen, tror Solstrålen er litt spent på akkurat det:p

Nå sitter jeg og skriver litt i rapportskjemaet til Humlen, jeg endte med å skrive alt inn i et dokument på macen. Armen streiket litt når jeg skrev, i tillegg får jeg skrive litt mer på denne måten, rutene i skjemaet er så småe og jeg har tydeligvis mye på hjertet når jeg først begynner å skrive, haha:p Regner med at det går bra, hun sa jo at jeg kunne bruke baksiden av arket om jeg trengte mer plass:p

I går var jeg i skogen og det var veldig deilig! Kjente bittelitt ro når jeg hørte fuglene synge, det var ikke mye men det var noe der og det er jo det jeg må ta vare på! Sommerfugler og humler så jeg også, tenk, gule sommerfugler allerede tidlig i april! Det betyr jo at det er en flott sommer på vei, måtte det bare være sant!

Greys Anatomy har begynt så jeg må stikke, ha en god kveld!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar