tirsdag 16. april 2019

Å nei!

Dagen i dag har vært sånn bob-bob! jeg fikk en skrekkelig hodepine mens jeg var på kjøpesenteret og trodde jeg var på vei til å bli skikkelig syk! Jeg fikk nemlig en hodepine fra en annen verden og i tillegg kokte jeg så jeg var sikker på at feberen tøt ut av ørene på meg! Så da var det bare til å finne skuteren og tøffe hjemover så fort som det var mulig med en fart på 10km/t!:p

Vel hjemme var det bare å finne febermåleren og sjekke ståa, heten hadde heldigvis roet seg betraktelig! Og det viste seg at frykten for feber var nettopp bare det, frykt! For temperaturen var helt fin den! Hodet derimot ville nok helst eksplodere om det fikk velge selv! Så da var det bare å få i seg en paracet og litt mat og så prøve å finne roen! Den fant jeg heldigvis, jeg ble så rolig at jeg faktisk sovnet! Og lykken var på min side! For paraceten og luren gjorde susen!

Siden ettermiddagen gikk bort i hodepine har jeg heller hatt en effektiv kveld, jeg fikk nemlig litt energi av den luren, hehe! Og nå er det rent og ryddig og jeg har slengt beina på bolsteren og akter ikke å røre meg mer enn høyst nødvendig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar