mandag 15. april 2019

Yogaterapi på en mandag

Det er jo sånn at det innimellom dukker opp ting på yogamatten når jeg er på yoga hos Sommerfuglen. Dette vil Humlen også ha frem når jeg er på yogamatten hos henne, og vet du hva? vi klarte det! Det var ganske heavy for min del, men gode Humlen klarte å holde meg i nåtiden! Vi gjør dette for å komme dypere inn i beina, for selv om hodet ikke alltid husker så husker kroppen! Og for min del så sitter den største delen i beina! Og siden ikke hver kroppsdel kan prate så må vi jobbe oss inn til det som sitter der og gnager, derfor benytter vi oss av yogaterapi.

Det som var veldig interessant var at vi gjorde en øvelse jeg har gjort før, bare hos en annen yogalærer da. Hun skulle ha frem mest mulig reaksjoner av oss i klassen og det var om å gjøre å gråte mest mulig, det virket iallfall sånn for meg, men da klarte jeg ikke å få frem noe som helst! Nå derimot både ristet og skalv beina, akkurat sånn de skal gjøre, og tårene, ja, de sildret! Men det var helt greit altså! For hos Humlen så er jeg super trygg og jeg vet at hun er der og passer på meg!

I kveld var jeg på enda mer yoga! Jeg hadde en liten frykt for at det som dukket opp hos Humlen skulle dukke opp da også, så jeg var ikke helt fokusert! Men det gjorde heldigvis ikke så mye, for jeg fikk trent likevel!

Resten av påskeuken er uten avtaler, men planer har jeg likevel da! Jeg skal blant annet bli litt spillgal! Planen er nemlig å dra frem Nintendoen, koble den til TV-en og spille masse! Og så skal jeg selvfølgelig både bygge Lego og spise snop! Egentlig skulle jeg klare meg uten snop i tre dager, det var iallfall det jeg sa til Humlen før jeg gikk! Men så var det det da, det ble bare med ordene, for med meg hjem fra butikken i kveld hadde jeg en pose bamsemums, lalalala! Hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar