torsdag 18. april 2019

Endelig litt blomsterglede

Det er genialt med hagesentre som har åpent på helligdager! Jeg har nemlig vært på Plantasjen og handlet blomster og jord sånn at jeg kan plante litt pottene jeg har utenfor!


Planen var å kjøpe både lyng og stemorsblomster, men lyngen får bli en annen gang. Det er dessverre dyrt med blomster og jord, iallfall om jeg skal fylle opp de tre pottene huseieren har vært så vennlig å la meg låne! Så da er det like greit å ta det litt i puljer!

Jeg har også bygget masse Lego det siste døgnet! For med Legoen jeg kjøpte i februar har jeg nemlig vært grådig, grådig flink til å spare den nå til påsken! I tillegg kjøpte jeg jo enda mer Lego på fredag som var, så jeg hadde to Harry Potter-sett jeg kunne bygge og kose meg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar