onsdag 10. april 2019

Balsam for kropp og sjel

I dag var Humlen, Godis og jeg ute på tur! Hun vekket meg nemlig allerede litt over åtte med spørsmål om jeg ville ha turtime siden det skulle være pent vær! Først skjønte jeg ikke helt hva som stod i meldingen for jeg var så trøtt, haha! men når jeg skjønte hva som stod der var jeg kjapp til å svare ja! Det var en aldeles nydelig tur i skogen! Vi hadde skogen for oss selv og det var en sånn skikkelig oppladningstur for oss alle tre! Jeg så også årets første humler summe rundt i skogen og det var veldig koselig!

Vi gikk også med staver, jeg var nemlig ikke helt sikker på om jeg gikk med de rett! Så derfor foreslo Humlen at vi kunne bruke staver på neste tur slik at hun kunne se hvordan jeg brukte dem! Det var veldig nyttig! Jeg har blant annet hatt stavene for lave, men heldigvis ikke så veldig for lave da!

Godis var full av liv og vi kastet pinner ut i elven til henne et par ganger, første gang jeg kastet pinnen havnet den i vannkanten og da bare så hun på meg og var nok litt oppgitt over kastekunnskapene mine! Hahaha!

Nå har jeg ligget i viparita karani, shinet kjøkkenet, handlet og laget pizzadeig! Kaninen skal nemlig komme, eller, hun skulle ha vært her for 35min siden, så hvor hun er blitt av er jeg ikke helt sikker på da. Mulig hun har sovnet! Hun skulle nemlig på yoga hos Sommerfuglen i formiddag. Jeg burde egentlig være vant til det da, det er nemlig alltid forsinkelser ute og går når vi har avtale!:p Jaja, i mellomtiden kan jeg iallfall slappe av, jeg er nemlig ganske utslitt etter skogsturen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar