tirsdag 30. april 2019

Endelig hjemme!

Det har vært noen lange dager, men nå er jeg endelig hjemme igjen!

Helgen var egentlig bare bortkastet for min del, litt synd og si men det er sant! Årsaken er at verken hodet eller beina hang med meg i det hele tatt. Hodet var alle andre steder enn der jeg var og beina, ja, de hadde stukket av rett og slett! Jeg vil påstå at det eneste positive med helgen var den gode maten! Men så kom endelig søndag og da ble ting bitte, bitte litt bedre og jeg kunne slippe unna en masete person! Gårsdagen var enda bedre! Det innebar blant annet litt shopping og ikke minst flere koselige timer med en jeg er veldig glad i!

I kveld var jeg på yoga, litt vel utslitt men timen var likevel bra! Nå skal jeg spise og så skal jeg legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar