lørdag 13. april 2019

Butikken x 3

Haha! Noen ganger kan jeg umulig ha med meg hele hodet når jeg er på butikken!
Først tok jeg turen til en butikk et lite stykke unna sammen med skuteren. Fant ut at jeg måtte benytte meg av solværet og være litt ute. Handlelisten var klar, i hodet, jeg skulle ikke ha så veldig mye og dermed tenkte jeg at det holdt å ha den i hodet! Men neida!

Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg ikke hadde nok ost til kveldens planlagte pizza, så jeg tok skuteren med på en snartur til nærbutikken og kjøpte det! Et par timer senere, når pizzadeigen skulle lages, oppdaget jeg at jeg nesten var tom for mel, dermed var det bare å snøre på seg skoene og traske avgårde til butikken, nok en gang!

Så kunne jeg endelig lage deigen, bortsett fra at jeg hadde ikke mer gjær da, trodde jeg! Heldigvis fant jeg en pose tærrgjør, best før for over to år siden, men pyttsann, jeg nektet nemlig å gå ut flere ganger! Og til slutt kunne jeg ta en nydelig nystekt pizza ut av ovnen og nyte den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar