fredag 5. april 2019

Humleplassen here I come!

I dag klarte jeg endelig å komme meg til den fantastiske Humleplassen! Plassen er vinterstengt for min del, det er på grunn av stien man må gå på for å komme dit! Den kan nemlig være veldig skummel når det er glatt og vått!

Med meg i sekken hadde jeg en kvikklunsj, en flaske saft og hengekøyen! Først slengte jeg med ned på sitteunderlaget og etterhvert ble jakken også brukt som teppe, men det var ikke så behagelig så jeg fant ut at jeg måtte finne to trær som jeg kunne henge hengekøyen opp i! Det var vanvittig deilig og ligge oppi den, svinge litt frem og tilbake mens jeg så på trærne, lyttet til elven, fossen og fuglene som sang så vakkert og bare puste! Herlighet, så sinnssykt deilig det var! Varmt var det også, men jeg turte ikke å kle av meg for mye, det er tross alt bare 5.april!

Det var så deilig å henge der at jeg faktisk vurderte å melde meg av fredagsyogaen! Altså, det skal ekstremt mye til for at jeg gjør det, men en sånn stund som dette kunne ha gått foran yogaen. Men jeg hadde ikke mer mat med meg enn en kvikklunsj, og det er ikke så veldig mye mat! Så derfor endte det opp med at jeg etterhvert hadde behov for litt mer mat, dermed var det egentlig like greit at jeg hadde en avtale til.

Yogaen hos Sommerfuglen var herlig! For første gang på flere uker, ja, kanskje til og med i hele år, var det ikke full klasse! Sommerfuglen tok oss igjennom blant annet litt bakside-strekk, litt sidestrekk og ikke minst min favorittstilling, nemlig viparita karani!

PS. følg meg gjerne på Instagram! Der går det i Lego, natur, håndarbeid og en og annen gang litt matbilder!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar