tirsdag 23. april 2019

Au!

To kvelder på rad med yoga er heavy altså!
Det har vært flere nye øvelser jeg aldri har gjort før, i går hadde vi til og med øvelser to og to! Ukens yogalærer har nok hatt det litt ekstra gøy med å få oss til å bevege oss og teste styrken vår altså! For å si det sånn, jeg er rimelig sikker på at jeg kommer til å våkne opp i morgen og føle meg rimelig mørbanket! Gangsperren etter timen i går meldte seg i natt og gangsperren som kom etter timen i kveld har allerede meldt sin ankomst! Det gjør til og med vondt å gråte! (jeg slo foten i en kant og det er vooondt!!!!)


Når vi lå i shavasana gikk hun rundt og justerte på oss som ville det, det gjorde hun ved å dra i beina og nakken. Beina jublet! de digger å bli dratt i på den måten som hun gjør det på! 

Nå derimot skal jeg finne sengen! Skjønner ikke hvor de siste timene har blitt av!

I morgen er det meldt både sol og regn, jeg vurderer sterkt å legge ut på en fjelltur, men siden det er meldt grådig mye vind vet jeg ikke helt om den blir gjennomført! Har også lyst til å ta turen til Humleplassen og ligge i hengekøyen men igjen så er det vinden som kanskje legger en stopper for det. Så jeg må rett og slett se an værforholdene når jeg våkner i morgen tror jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar