onsdag 24. april 2019

En travel onsdag

Det er litt rart og verken være på yoga eller hos Humlen på en onsdag! Egentlig hadde jeg planlagt å gå på tur i dag, men så fikk jeg en melding som innebar at jeg plutselig fikk det veldig travelt! Meldingen endte i et raskt men koselig besøk av en dame.
Så selv om dagen ikke ble som planlagt så dagen har gått likevel!

Det skjer litt triste ting for tiden og det vippet meg av pinnen i dag! Aller helst har jeg lyst til å skrive mye drit om enkelte personer, jeg er nemlig rimelig forbanna på enkelte i dag! Men det skal jeg ikke gjøre, jeg skal ikke synke ned på deres nivå rett og slett! Jeg kan heller sende et stort takk til den som valgte å informere meg slik at jeg også er klar over ståa! Så tusen <3lig takk til deg!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en tur med skuteren! Jeg fant ut at den måtte luftes litt mens det ennå er opplett, og det var et veldig godt valg! For det hjalp også på både hodet og humøret mitt med frisk luft, vind og sol, og en pakke sjokoladehjerter, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar