mandag 1. april 2019

En ny måned!


Endelig er det april! Ute skinner solen og jeg har vært ute på langtur med skuteren min!

Noen ganger er det veldig slitsomt å vente på beskjeder altså! Jeg har en reklamasjonssak gående, butikken skulle ta seg av kontakten med produsenten og så skulle butikken ringe meg og fortelle hva som skal skje videre, skulle ta maks en uke, nå har det gått tre...

Så nå tok jeg saken i egne hender og dro til butikken for å få informasjon, ja, til og med hale den ut av de om jeg måtte! Heldigvis møtte jeg samme person som sist jeg var innom, han fant saken min og sa at produsenten visstnok hadde prøvd å ringe meg, men de må isåfall ha ringt noen andre, for meg var det ikke! Men heldigvis kunne mannen fortelle hva produsenten manglet for at reklamasjonssaken skal gå i orden! Han var til og med så hjelpsom og sa at jeg kunne maile de et bilde sånn at jeg slapp og ta turen tilbake til dem! Forhåpentligvis ordner det seg denne gangen!

Utenom turen til butikken har jeg ikke gjort så mye, natten var nemlig alt annet enn okay, så jeg er sliten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar