søndag 14. april 2019

Søndag og Humleplassen!

I dag har jeg gjort noe jeg ytterst sjeldent gjør på en søndag! Faktisk så har jeg aldri gjort dette før, og det var å dra til Humleplassen! Jeg har vært der både mandager, tirsdager, onsdager, torsdager, fredager og lørdager men aldri på søndag, før nå da! I sekken hadde jeg hengekøye, pizza, smoothie, teppe, Lego og kamera, og plassen, ja, den fikk jeg helt for meg selv! Takk og lov for det!

Jeg ble værende der i to vakre, fantastiske og energigivende timer, og den eneste årsaken til at jeg pakket sammen og gikk var at solen var på vei vekk fra hengekøyen!


I morgen skal jeg til Humlen igjen! Det blir en interessant time, vi skal nemlig gjøre yogaterapeutiske øvelser for å se om vi får noe opp til overflaten!

Nå skal jeg spise litt mer pizza og deretter gjøre minst mulig resten av kvelden!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar