tirsdag 2. april 2019

Vente, vente, vente!

Sukk! Jeg blir sprø av å måtte vente på alt mulig! Reklamasjonssaken har heldigvis ordnet seg, jeg fikk nemlig en telefon fra butikken i morges med beskjed om at produsenten har godkjent reklamasjonen! Det skulle forresten bare mangle! Men uansett, det jeg nå venter på er ergoterapeutene!

Jeg snakket jo med en av de for rundt to måneder siden og ble satt inn på ny tildelingsliste siden jeg vil søke om sykkel! Jeg trodde jeg hadde en ergoterapeut siden jeg allerede har et hjelpemiddel, men neida! Skal man ha et nytt hjelpemiddel må man visst inn på tildelingslisten og vente på å få tildelt en ny ergoterapeut! Det skjønner jeg virkelig ikke poenget med! Men greit nok, jeg fikk ventebrev og ventetiden var på ca. 5 uker! De 5 ukene har nå passert og vel så det, har jeg hørt noe? Nope! Er jeg utålmodig? Jaaa! For det er NÅ jeg vil ha sykkelen, ikke til høsten! Ble jeg klokere av å snakke med ergoterapeuten som til slutt tok telefonen? Nja, ikke så veldig!

Årsaken er sykemeldinger og store saker, type boligtilpasninger, og da er ikke en sykkel noe som tydeligvis, og forståelig nok sånn sett, prioriteres! Men de har ikke glemt meg da, problemet er bare at det fremdeles er et par stykker foran i køen, så jeg må nok vente litt til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar