mandag 4. juni 2018

Blås-bort-mandag!

Det er sol, det er sommer og ikke minst så er det endelig litt levelige temperaturer ute å går! Vinden har nemlig kommet med ganske stor styrke og det er grådig deilig altså!

Jeg valgte å gå ned til NAV i dag, det var deilig! Møtet gikk veldig bra! Jeg skal søkes inn på AFT, tror det står for arbeidsforberedende tiltak eller noe i den duren der! Men det skjer først etter at jeg har vært på rehabiliteringen om to måneder. Det er visst sånn at når jeg søkes inn så må jeg være klar til å sette i gang med en gang, og siden sommerferien står for turen spurte jeg fint om det var muligheter for å skrive noe om at jeg kunne etter den og den datoen! Heldigvis er saksbehandleren min en fornuftig dame og var faktisk helt enig i dette! En annen fordel ved å vente er at vi da har epikrisen fra rehab.stedet foran oss, for den kan jo ha noe å si på dette!

Etter møtet var over dro jeg til byen, jeg trengte et fint pakkepapir og det fant jeg heldigvis! Og så kjøpte jeg verdens beste smoothie, purple haze, med azai-bær som smaker som en blanding av blåbær og sjokolade! De kommer fra en eller annen jungel, men de råtner også fryktelig fort etter at de blir plukket, derfor går det ikke an å få tak i de i Norge, utenom i en smoothie fra SmoothieXchange da!

Nå glor jeg på TV i en leilighet som for en gangs skyld er akkurat passe varm! I morgen skal jeg på strikkeklubben og til Humlen, jeg kommer nok til å bli fryktelig forvirret da jeg svært sjelden er hos Humlen på tirsdag! tror ikke det har skjedd mer enn noen få ganger for sånn to år siden, om det i det hele tatt har skjedd!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar