onsdag 27. juni 2018

En god onsdag

Timen hos Humlen var veldig bra, og jeg kom til slutt tidsnok, hahaha! Vi pratet om veldig mye forskjellig, blant annet turen jeg straks skal på, relasjoner, forelskelser, fremtidsplaner og -drømmer, litt yoga, overnatting i det fri i hengekøyer, og eeh, ja, mye mer! Vi klarer faktisk å komme innom ganske mange temaer i løpet av en time!:p

Når jeg dro fra henne kjørte jeg til kjøpesenteret, der var det ingenting spennende men jeg hadde ikke lyst til å dra hjem med en gang, så da ble det sånn. Jeg tror forresten kanskje muligens at jeg så Solstrålen på vei hjem! Så, Solstrålen, hvis du hadde på deg en rosa t-skjorte og var ute og gikk med musikk/lydbok i ørene rett ved en barneskole i dag, så var vi ikke så mange metrene fra hverandre!:) 

Nå skal jeg legge meg før klokken blir litt for mye! Egentlig skulle det være yoga i morgen men Sommerfuglen avlyste timen. Eller, det skal for så vidt være yoga fremdeles men litt tidligere enn hva jeg kjenner at jeg kommer til å klare. Så hva jeg skal finne på vet jeg ikke helt, tror kanskje jeg tar en bytur, selv om det ikke er en så rolig aktivitet da, men da kan jeg kjøpe verdens beste smoothie😍

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar