tirsdag 12. juni 2018

Hurra for meg!

Okay, jeg har ikke bursdag akkurat i dag men jeg må jo feire den en eller annen dag her inne også! Så siden jeg ikke vil røpe min eksakte dato fant jeg ut at jeg kunne feire her i dag, det var nemlig en gjeng som sang for meg i formiddag!:D


Hurra for deg som fyller ditt år,
Ja deg vil vi gratulere.
Alle i ring omkring deg vi står,
Å se nå vil vi marsjere.
Bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
Danse for deg med hopp og sprett og spring.
Ønske deg av hjertet alle gode ting,
Og si meg så hva vil du mere?
Gratulere!


Så hvordan er det å bli tredve år? tja, si det! jeg har sånn teoretisk sett ikke fylt tredve ennå, men jeg tror ikke det er så veldig stor forskjell fra å bli 24, 27 eller 29! Humlen sa så fint at nå er jeg faktisk (straks) så gammel at jeg kan be hvem som helst om å dra dit pepperen gror! Det gjorde jeg inni meg i dag men det er dog en annen historie da! Og sannsynligvis våkner jeg opp på dagen min og føler at det er helt vidunderlig å fylle 30år! (eller tjueti år som Humlen sier da:p) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar