mandag 11. juni 2018

En aktiv mandag!

Puuh, Live er sliten! jeg har nemlig vært på to yogatimer i kveld! den første var det full fart i, iallfall ganske mye fart, men time nummer to var roooolig og foregikk bare på matten! Vet ikke helt om det er noe jeg kommer til å fortsette med da, men den første timen kan jeg godt tenke meg å gå på flere ganger. Sommerfuglen har, som ganske mange andre yogastudioer, sommertilbud og det har jeg benyttet meg av. I fjor betalte jeg fryktelig mye for hver time jeg gikk på, fordi det var så få av dem, så i år skal jeg virkelig sørge for at det lønner seg for meg å ha kjøpt det! og bare i løpet av denne måneden vi er i nå vil jeg nok ha spart det inn, tror jeg da!

Nå glor jeg litt på TV, planen er å legge meg etterpå, eller, først må jeg spise kvelds, finne strikketøy, pusse tenner og sette skuteren til lading og så kan jeg legge meg!:p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar