tirsdag 12. juni 2018

LItt for mye sjokoladekake!

I dag har jeg spist alt for mye sjokoladekake og alt for lite fornuftig mat, men altså, hallo, man har bare bursdag en gang i året! eller, i mitt tilfelle har jeg en liksom-bursdag her inne på bloggen og en skikkelig bursdag, og jada, det er lov med masse kake på liksom-bursdagen sin også! moahaha!:p

Jeg hadde kake med ned på strikkeklubben da, Blomsterdame T fant ut at det måtte synges for meg i dag siden vi ikke ser hverandre før dagen min! I utgangspunktet var planen min å bare ha kake med dit og ikke si så mye, men så plumpet det ut av meg når Blomsterdame T spurte, haha!:p Men hun skal ha et stort takk da, hun trodde nemlig jeg bare blir 28!:p 

Strikkeklubben var så som så, en kjerring ble fly forbanna på meg fordi hun hadde sperret en nødutgang og jeg åpnet den igjen, hun mente det nemlig var nok med to... da stakk jeg og gikk på butikken, det traff meg litt for mye så tårene kom når jeg var ute og gikk. Men så kom jeg på det Humlen sa til meg for en stund siden, nemlig at når man blir tredve så er man så voksen at man kan be hvem som helst om å dra dit pepperen gror! så det gjorde jeg, dog i mitt stille sinn, men likevel! Det hjalp!

Men nå må jeg spise noe fornuftig mat! magen skriker etter noe som ikke er sjokoladekake kjenner jeg! Så jeg tror jeg skal la den få det den ber om og finne noe sen middag og innta! 

Ha en god kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar