mandag 18. juni 2018

Lalala

Ups! Sent ute som vanlig! det er på tide å komme seg i seng! Men jeg syns det er fryktelig vanskelig akkurat i kveld altså! Over to timer med yoga + det å komme sent hjem betyr visst litt problemer med å finne roen altså! Ikke bra! Så da får det heller være at jeg bryter Solstrålens og Humlens søvnhygieniske regler så det synger etter! Lalala la lalala!:p

Formiddagen gikk treigt og sakte, det var litt mye trafikk i gaten, dessverre av det sørgelige slaget. Men hva som har skjedd vet jeg ikke, jeg vet heller ikke hvem det gjelder av to mulige mennesker... 

I kveld har jeg vært på yoga hos Sommerfuglen! Første time var heavy men ganske bra sånn egentlig,  andre time var heldigvis ikke fullt så heavy men likevel var den tung, heldigvis mest bra da! Så nå er det store spørsmålet hvor mye gangsperr jeg kommer til å våkne opp med i morgen! Magefølelsen min sier at det kommer til å merkes til de grader, men jeg har likevel et håp om at det ikke vil kjennes alt for mye!

Morgendagen blir annerledes enn hva tirsdager pleier å være, men jeg har visst lovet Tulipanen om å stikke innom strikkeklubben selv om jeg egentlig ikke hadde planer om det:p Jaja, strikkeguruen min skal være der og henne blir det ekstra koselig å treffe siden hun ikke har vært der på en måned!:D

For at jeg ikke skal få fullstendig svi for det i morgen, tror jeg det er lurt at jeg kommer meg til sengs nå! God natt og sov godt!:D

PS. følg meg gjerne på Instagram - charcotmarie88

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar