tirsdag 5. juni 2018

Litt sent!

Ups, et grådig sent innlegg i dag visst, hehe:p 
Brudd på Solstrålens og Humlens søvnhygieniske regler så det synger etter, men det får heller være. Det er lov en gang i blant, iallfall i følge meg da! hihi:p

Jeg er litt forvirret siden jeg både har vært på strikkeklubben og hos Humlen i dag! Men timen hos henne var som alltid veldig bra! Vi pratet mye om NAV og det som skal skje via dem de neste månedene. I går avtalte jo NAV-damen og jeg et nytt møte, dette vil Humlen gjerne være med på og det skal hun gjerne få lov til! Mulig vi også drar med oss Langbein, men det vet jeg ikke helt ennå da.

Men nå må jeg nesten legge meg litt brennkvikt, klokken har nemlig blitt enda mer enn når jeg startet å skrive... Jeg måtte nemlig bare ut og prate litt med blomstene mens de fikk litt vann!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar