lørdag 23. juni 2018

En våt St.Hans

Det er St.Hans og det har blitt feiret med både bål, god mat og selvfølgelig marshmallows, dog ALT for lite av det siste da noen bestemte seg for at nå var det nok... Altså, hallo! marshmallows kan man spise til man blir kvalm om man bare spiser det en gang i året, men neida, det var visst unødvendig... Om jeg skal feire med noen til neste år tror jeg jammen santen at jeg tar med en pose selv sånn at ingen kan nekte meg å spise til jeg spyr om det er det jeg vil! (er lov å være trassig selv om man er 30år! hahahaha!:p)

Nå bør jeg gå og legge meg, men siden jeg har vært trett i hele dag er jeg ikke så veldig trett nå dessverre... Men jeg tror jeg kryper under dynen og hører på lydbok istedenfor å sitte oppe likevel, det er greit å ikke legge seg alt for sent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar