fredag 15. juni 2018

En fantastisk start på helgen!

Denne helgen har startet på en helt fantastisk måte takket være en herlig yogatime i regi av Sommerfuglens beste vikar! Denne uken har jeg faktisk vært på fire yogatimer! Vanligvis går jeg på en til to timer i uken!:p Neste uke skal jeg på iallfall tre stykker, jeg har satt meg opp på fire men det er mulig jeg dropper den siste timen.

Dagen frem til yogatimen var derimot ikke fullt så grei, beina er stormisfornøyde på grunn av værforandringene og det sier de også klart og tydelig ifra om! I tillegg var energisjefen utrolig gniten og gav meg ikke mer enn et kvart korn med energi... Likevel har jeg klart å rydde litt da (at jeg brukte stort sett hele dagen på det får være en annen sak), en maskin med klær fikk jeg også vasket. Og så har jeg vært flink til å teste stillheten, det var nemlig noe Humlen og jeg snakket mye om i forrige time! Det er nok en uvane som henger ganske kraftig igjen i meg med å alltid ha TV-en på! Jeg klarer det bedre enn jeg trodde, men det er bare den derne uvanen med å alltid skru på TV-en som er litt vanskelig å legge fra seg! I dag slo jeg ikke på TV-en før jeg kom hjem, eller, jeg så litt på TV når jeg spiste frokost og så hadde jeg radioen på istedenfor!

I morgen skal jeg ut og farte hele dagen. Nå derimot skal jeg finne noe godt og spise, det er jo fredag!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar