tirsdag 26. juni 2018

En solrik tirsdag

Jeg lurer fælt på hva som får voksne gamle damer til å gå rundt og fortelle løgner om andre mennesker altså! Det er meg det har gått utover, men heldigvis ble det forhåpentligvis "bare" fortalt til Tulipanen og hun har heldigvis nok vett i hodet til å komme og spørre meg direkte om det som ble sagt er sant eller ikke! Jeg trodde denne damen var venn med meg men nå vet jeg ikke lengre! Det er på en måte ikke så veldig alvorlig men samtidig så er det det likevel!
Men, men, det får bare være! Tulipanen har fått vite hva jeg sa og dermed hva den gamle kjerringen løy om så det rant etter!

Dagen i dag har heldigvis vært ganske bra, til tross for en håpløs natt og en ganske overskyet himmel til å starte med! Planen var å gå på fjelltur, noe jeg også klarte og gjennomføre! Det var en veldig, veldig deilig tur og selv om det var fire stykker på toppen når jeg kom dit, så gikk de før det hadde gått alt for lang tid sånn at jeg kunne få en fredelig og stille stund for meg selv der! Egentlig hadde jeg tenkt å sitte der litt lengre, men  så kom det tre veps flygende, da den ene holdt på å sette seg fast i skoen min fant jeg ut at det var på tide å gå derfra!

Resten av dagen ble brukt til å få tak i blekk til printeren, hente en pakke på posten som jeg har gledet meg til siden torsdag - mer yogautstyr:p, si god sommer til blant annet Blomsterdame T, gjøre litt yoga, spise middag og slappe av!

Nå skal jeg spise litt kvelds og så legge meg, i morgen skal jeg til Humlen igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar