torsdag 21. juni 2018

Kakeboksen er tom!

Dagen i dag startet med yoga hos Sommerfuglen, som nesten så og si alltid om torsdagene:D Rosen var der også, og vi skravlet mye! Så suste jeg hjem, satte fra meg skuteren og føk videre til byen. Hovedårsaken var at jeg ville ha en spesiell heklenål som jeg tenkte å gi til en som har lyst å lære seg og hekle, men også litt fordi det er nattåpent!:p Heklenålen fant jeg ikke, men garn og strikkepinner til meg selv fant jeg derimot, hahaha!:p Litt sommerlige klær og et par nye sko ble det også, alt med unntak av garn og pinner, var på salg! Sparte nok iallfall rundt 700kr, om ikke enda mer!

Når jeg kom hjem spiste jeg middag, samt at jeg gikk løs på alt av bursdags-restene, hihi:p Så jeg spiste både opp snopet, de to stykkene av sjokoladekaken som jeg ikke fikk plass til i boksene som kunne fryses og verdens beste cookies! cookisene var absolutt best!:p

Nå skal jeg spise kvelds og så skal jeg legge meg! I morgen er det time hos Rosen og yoga som står på tapetet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar