onsdag 13. juni 2018

Den besteste klemmeren!

Nå er jeg trøtt som en strømpe, hvis strømper kan være trøtte da, og veldig sliten! Men dagen i dag har vært veldig bra likevel! jeg har blant annet fått klemmer fra den aller besteste klemmeren jeg vet om! Det fungerer ALLTID! da bare renner alt det teite og fæle og vonde og såre og kjipe ut, iallfall for en liten stund i det minste!


Turen hjem igjen ble ikke som planlagt i det hele tatt, men det gikk heldigvis den gode veien og selv om jeg muligens brukte litt lengre tid hjem, og definitivt en lang omvei, var det veldig verdt det!

Når jeg kom hjem landet jeg i sofaen og her har jeg ligget siden. Det er som om energien er sugd ut av meg. Aller helst har jeg lyst til å gå og legge meg i sengen men det går ikke! det er alt for sent for en lur og alt for tidlig for å ta kvelden, så da må jeg bare holde ut. Synderen til dette er nok muligens det kommende væromslaget som kommer sent i natt! Så turen til Sommerfuglen i morgen kan bli interessant, vind og regn i mengder... 

Nei, nå tror jeg at jeg må se om jeg har noe fornuftig mat i fryseren som bli til middag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar